Відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Відділ державної реєстрації актів цивільного стануКрюківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Кременчуцького міського управління юстиції Полтавської області (далі – відділ) є місцевим органом Міністерства юстиції України, ним створюється, реорганізується, ліквідується та йому підпорядковується, а також підпорядковується безпосередньо Головному управлінню юстиції у Полтавській області. Крюківський відділ РАЦС є структурним підрозділом Кременчуцького міського управління юстиції.

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, нормативно-правовими актами Головного управління юстиції у Полтавській області, Кременчуцького міського управління юстиції, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

Функції відділу


1. Проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу та про кожний факт державної реєстрації акта цивільного стану видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану.
2. Уносить до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 року № 1064 (зі змінами).
3. Готує матеріали та вирішує питання про внесення змін до актових записів цивільного стану та поновлення втрачених записів.
4. Готує та подає до відділу реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Полтавській області матеріали для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану.
5. Складає висновок про анулювання актового запису про шлюб у випадках, передбачених статтею 39 Сімейного кодексу України, та анулює актові записи цивільного стану відповідно до норм законодавства.
6. Приймає рішення щодо вилучення і повернення анульованого свідоцтва відповідному органу державної реєстрації актів цивільного стану. У разі неповернення анульованого свідоцтва надає інформацію про його анулювання для оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України.
7. При прийнятті заяви про державну реєстрацію шлюбу на бажання наречених видає направлення не медичне обстеження.
8. Забезпечує належне зберігання та оформлення книг державної реєстрації актів цивільного стану та іншої документації, пов’язаної з державною реєстрацією цих актів.
9. Веде в установленому порядку облік книг державної реєстрації актів цивільного стану.
10. Забезпечує належні облік та зберігання, а також витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням вимог законодавства.
11. Видає повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, а в разі неможливості їх видачі – витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
12. Вивчає і узагальнює практику застосування чинного законодавства з питань державної реєстрації актів цивільного стану.
13. Розглядає звернення громадян, а також запити установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу.
14. Організовує та надає фізичним особам з дотриманням вимог чинного законодавства платні послуги, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
15.Складає протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 2121 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
16. Подає до відділу ведення Державного реєстру виборців відомості, передбачені Законом України “Про Державний реєстр виборців”.
17. Сприяє реалізації програми правової освіти населення у забезпеченні захисту прав людини і громадянина у визначеній сфері діяльності.
17. Веде роботу з обліку та підтримки в контрольному стані актів законодавства, що належать до його повноважень.
18. Надає правову допомогу громадянам щодо отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану відповідно до Міжнародних угод України.


Календар
«    Січень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Фотоальбом
Переглянути фото
Відеогалерея
Переглянути відео
Опитування

Як ви дізнались про наш сайт?

Від знайомих
З реклами
З преси
З пошукових систем
Інше
Авторизація


    Реєстрація   Забули пароль?